אפריל 01, 2008

אחד באפריל

לא תכננתי באמת להתייחס לנושא ה-1 באפריל בבלוג שלי. זה נראה כמו אחד מהחגים האלה שיותר מרגשים ילדים ובני נוער.

יש מצב שהיום הזה היה עובר לידי השנה לחלוטין ללא הרגשה, לולא חוש ההומור של המותג הנערץ עלי... ניחשתם נכון, גוגל.

יותר נכון, גוגל קלנדר.

אני לא יודע כמה ישראלים משתמשים ביומן אונליין של גוגל, אני חייב להודות שאני מכור לחלוטין (פי מליון עדיף על אאוטלוק, בעיקר כי הוא מחכה לי בכל מקום – גם בסלולארי)

בכל מקרה, אם אתם אוהבים את גוגל כמוני, וגם אם לא, אתם בטח מכירים את שורת הלינקים העליונה מצד ימין של המסך, שכל פעם שמופיע בה קישור בצבע אדום, הלב שלי אולץ משמחה כי זה אומר שיש משהו חדש.

טוב, תצחקו עלי... לא אכפת לי. אז יש דברים גיקיים לחלוטין שגורמים לי הנאה. לי זה עושה טוב, ואני לא מתבייש בזה.

אז היום, כשנכנסתי בתום לב לעדכן את היומן, משך את עיניי קישור חדש:




הלינק האדום הוביל לכאן:

עמוד הסברים אופייני שכולל את כל החידושים האחרונים שאני כבר יודע עליהם.


בהסבר של הפיצ'ר החדש, חיכה לי קישור מוכר של "learn more", ואני כמובן לא חיכיתי שנייה נוספת והקלקתי עליו, רק כדי להגיע לכאן:



אז מה אני אגיד לכם, הנה מתיחה מגניבה, מחברה מגניבה שחושבת קצת מחוץ לקופסא, ובוודאי מכירה מעולה את הגולשים שלה.
בלי לפגוע, בלי להעליב, בלי ציניות – פשוט חוש הומור משובח.

עכשיו אתם מבינים למה אני כל-כך אוהב את גוגל...?

אני מעלה את זה לכאן מפני שאני מתאר לעצמי שמחר זה יעלם.

מקווה שתאהבו את זה כמוני.









2 תגובות:

חיפוש בבלוג זה

הצטרפו לדיון כאן, עם הפרופיל שלכם מהרשת החברתית